Notify Message
Forums
Page 1
Search
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Accepterede

Ansøgning - Windwalker Monk

Hej!Jeg er 25 år, studerende og klar på at raide.Jeg har spillet world of warcraft siden release (dog ikke i cataclysm) og har raidet siden Molten Core og Onyxia.Jeg anser mig selv som en god spiller der sjældent begår den samme fejl flere gange. ...
Member avatar small Jlvang 2y
Jlvang3153Small SonicRasmus 2y
Accepterede

Frost dk ansøgning

Hej jeg hedder Emil Larsen jeg er 19 år gammel og kommer fra en Brønderslev i Nordjylland.Lige nu er jeg igang med mit sidste år på gymnasiet, hvorefter jeg regner med at tage et fri år, i min fritid spiller jeg bordtennis og er på sammen tid fun...
Member avatar small Froztîes 2y
Froztîes293Small SonicRasmus 2y
Accepterede

Retri Pala Ansøgning

IRL InfoNavn: Nemo HenckelAlder: 25Bosat: ÅrhusBeskæftigelse: Jeg er hjemmegående og har derfor al den tid i verden jeg kunne ønske mig, denne tid bruger jeg rigtig meget på World of Warcraft med mine venner og noget Counter Strike ind imellem.Cha...
Member avatar small Deloria 2y
Deloria7166Small Devo 2y
Accepterede

[Raidspot] Ansøgning

Om MigNavnet er Sonny. Jeg er 20 år gammel.Jeg raidede en del i WOTLK som Elemental Shaman i One of Us.Jeg spiller nu Frost Mage.Jeg er en seriøst raider, der altid kommer forberedt og klar til kamp. Jeg prøver altid på at være opmærksom på hvilke...
Small Squigly 2y
Squigly247Small Devo 2y
Accepterede

Ansøgning til Raidspot

HejIRL Navn : Mathias Alder : 22Bopæl : ÅrhusIngame navn : LadýClass : HunterHar spillet wow siden Vanilla men kørt lidt dø i wow i MOP og det var enlig ikke meningen at jeg ville købe WOD, men at gå i skole og høre og se på folk der spiller wow f...
Member avatar small Ladý 2y
Ladý244Small Devo 2y
Accepterede

Ansøgning [Reptyl]

IRL: Marcus IGN: Reptyl. Min nuværende main er dog Reptýl.Alder: 24 Fra: RandersClass: DKSpec: Frost, men vil gerne forsøge med unholy.Det skal også lige siges at jeg er forholdsvis fleksibel i forhold til class valg til WoD raiding, men min DK er...
Member avatar small Reptyl 2y
Reptyl497Small Devo 2y
Accepterede

Ansøgning til Raidspot

Hej.Jeg vil gerne søge om et raidspot,Jeg er medlem af guilden, jeg ønsker at starte op på raiding igen.Alder. 29.Navn David Willemoes.Class, Warr eller Rogue dpsArbejde: fængselsbetjentErfaring:Har spillet siden 2004, og det har været i ledtog me...
Member avatar small Ratling 2y
Ratling546Member avatar small Ratlingdk 2y
Accepterede

Ansøgning :: Raider :: Aim High.

Hey folkens.Mit navn er Søren, jeg er 29 år og arbejder til dagligt som slagter. Jeg er storebror til Mallings.Flere af jer kender mig fra tidligere i MoP, og kender et par stykker i guilden IRL også.Har spillet WoW siden Release, med en enkelt pa...
Member avatar small EzoiKe 2y
EzoiKe237Small Devo 2y
Accepterede

Kennene

HeyMig:Jeg hedder Nikolaj og jeg er 20 år gammel. Jeg bor i Holbæk hvor jeg også går i gymnasiet, i 3g. Er som regel hjemme ved en 15-16 tiden, og kommer ofte online lidt efter, hvorefter jeg nærmest er online resten af dagen. Hvis jeg ikke spille...
Member avatar small Marialunaa 2y
Marialunaa574Small Omac 2y
Page 1